Про нас


ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!  РАДІ ВІТАТИ ВАС НА САЙТІ ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ „ІНТЕРАКТИВНА КУЛЬТУРНО-ТУРИСТИЧНА МАПА ХМЕЛЬНИЧЧИНИ” РЕАЛІЗОВАНОГО УЧНЯМИ ГІМНАЗІЇ №2 м. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ЗІ СТАТУСОМ  „АСОЦІЙОВАНА ШКОЛА ЮНЕСКО”!

 

      Цей сайт створено в рамках  освітньої  програми «Історія моєї громади. Минуле  для спільного майбутнього»  та у межах проекту «Конкурс з історії в Білорусії, Грузії, Молдові та Україні». Проект реалізується представництвом DVV International (Асоціації Німецьких Народних Університетів) в Україні у партнерстві з Фондом Коербера та у співпраці з Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба", міжнародною мережею історичних конкурсів EUSTORY за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Ідеї цього проекту базуються на досвіді діяльності міжнародної мережі історичних конкурсів EUSTORY, що ініціює проведення історичних молодіжних конкурсів у 25 країнах Європи, у тому числі й у Білорусії, Грузії, Молдові та Україні. Європейська мережа EUSTORY є наймасштабнішим у Європі проектом  щодо залучення молоді до дослідження та критичного аналізу історичного минулого.

 

ПРО НАШУ КОМАНДУ

 

КЕРІВНИК ПРОЕКТУ (ТЬЮТОР):

Степанова Оксана Володимирівна -  вчитель  історії, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель гімназії №2 м. Хмельницького зі статусом „Асоційована школа ЮНЕСКО”. Керівник команд та учасник міжнародних, всеукраїнських та загальноміських проектів, учасник освітньої  програми «Історія моєї громади. Минуле для спільного майбутнього»  у межах проекту «Конкурс з історії в Білорусії, Грузії, Молдові та Україні» у 2017-2018 рр.

 

УЧАСНИКИ НАШОЇ КОМАНДИ:

АВСІЄВИЧ ВОЛОДИМИР -  розробник сайту, гордість гімназії №2, переможець  ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, переможець предметних олімпіад з фізики та математики;

ПОТУРНЯК АНАСТАСІЯ та СМОЛЯР ВІКТОРІЯ  - фотографи та автори маршрутів, переможці щорічних фотоконкурсів «Хмельницький крізь об’єктив»;

ЛІСОВА ВІКТОРІЯ та  БУНЯК ВАЛЕРІЯ - перекладачі основної інформації на англійську та німецьку мови, автори маршрутів, переможці предметних олімпіад з іноземних мов;

СИС ЮЛІЯ, ГОНЧАР ІВАН, КОВАЛЬ ДМИТРО, СТЕЦЮК ІННА, ФЕРТЮК МАКСИМ – дослідники  історичної та культурної спадщини міста Хмельницького та області, автори туристичних маршрутів, переможці предметних олімпіад, активні учасники учнівського самоврядування, кур’єри ЮНЕСКО.

 

ЧОМУ МИ СТВОРИЛИ ЦЕЙ САЙТ?

     Хмельниччина - край унікальної і самобутньої культури. Загальна кількість пам'яток археології, історії, архітектури, містобудування і монументального мистецтва у Хмельницькій області складає 2015 одиниць. На державному обліку перебуває  387  пам'яток архітектури і містобудування.

Туристичний потенціал Хмельниччини включає мальовничу природу (річка Дністер, Товтри, ліси та озера на півночі області), мінеральні води (води «Нафтуся», води Миргородського типу та радонові), історичну й архітектурну спадщину (м. Кам’янець-Подільський, селище Меджибіж,                  с. Самчики), санаторії для медичного лікування і відновлення здоров’я.

На Хмельниччині існує 269 природоохоронних зон і об’єктів: 198 пам’яток  природи (4 державного значення), ботанічний сад у м. Кам’янці-Подільському,  24 парки,  яким присвоєно статус пам’яток природи паркового мистецтва (у тому числі 8 – державного значення), 7 природних заповідників, 39 заказників (із них 15 – державні) та одна пам’ятка ЮНЕСКО

     Визначними туристичними місцями області є: Національний природній парк «Подільські Товтри», Національний історико-культурний заповідник «Кам’янець», державні історико-культурні заповідники «Товтри» і «Самчики». Також існують цікаві історичні об’єкти (у населених пунктах Сутківці, Антоніни, Губин, Ізяслав, Гриців, Зіньків, Старокостянтинів, Пилява, Жванчик, Сатанів, Іванківці тощо), ряд санаторно-курортних закладів і центрів відновлення здоров’я на базі мінеральних вод.

    Вже два десятиліття наше місто Хмельницький для гостей асоціюється у переважній більшості лише як місто із потужним речовим ринком. Проте, сьогодні у місті існує багато привабливих для туристів об’єктів від  культурно-історичних до розважальних. Зокрема, це  унікальний фотомузей,  неповторні ігрові комплекси з металевих монументально-просторових скульптур Миколи Мазура для дозвілля з дітьми; унікальні пам’ятники, мурали, креативні локації для молоді, квест-кімнати, Аквапарк та багато іншого.

   Проте, на сьогодні не існує єдиного інтернет-ресурсу, на якому містився б  короткий опис цих важливих туристичних об’єктів міста Хмельницького та  Хмельницької області, також практично не можливо знайти ці об’єкти  на інтерактивній туристичній мапі.

 

    МЕТА НАШОГО ПРОЕКТУ

- використовуючи можливості Google Maps, створити інтерактивну культурно-туристичну мапу Хмельницького та Хмельницької області, з нанесенням на них пам’яток історико-культурної спадщини;

- створити фестивальну карту міста та області;

- створити короткі та докладніші описи до об’єктів, нанесених на мапи;

- розробити цікаві туристичні маршрути містом та  областю;

- зробити історію громади цікавою та інтерактивною;

- спияти підвищенню інтересу інтересу молоді до історії свого міста та області;

- популяризувати туристичну привабливість міста Хмельницького та Хмельницької області.

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ

     На сьогодні в умовах адміністративної реформи та зростання ролі місцевого самоврядування в Україні актуалізуються питання економічного, соціального та культурного розвитку місцевих громад. Відтак зростає роль локальної історико-культурної спадщини як одного з механізмів розвитку місцевих громад, платформи для консолідації й інтеграції спільноти.

Перед місцевими освітянами, музейниками, громадськими діячами актуалізується завдання по роботі з історико-культурним надбанням у місцевій громаді.

     Сучасні культуроохоронні технології, проведення історичних досліджень, збереження об’єктів спадщини, організація ефективної роботи місцевих музеїв, популяризація історичного минулого, «брендування» спадщини як інструмента капіталізації середовища, розробка туристичних маршрутів  тощо – усе це становить потужний потеціал не тільки для формування локальної, регіональної та національної  ідентичності  членів місцевої громади, але й для її економічного розвитку.

    Найважливішим завданням є  підготовка молодого покоління до самореалізації  у майбутньому шляхом залучення до роботи з історико-культурною спадщиною рідного краю.

 

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ

  • Створення ініціативної групи проекту.
  • Розробка основних завдань, планування роботи та розподіл обов’язків між усіма дослідниками групи.
  • Збір інформації, проведення історичних досліджень (фото, відеоряду, інформаційних сторінок, презентаційних виступів).
  • Координування діяльності учасників проекту, аналіз досліджень.
  • Розташування інформації на сайті.
  • Створення  сайту „Інтерактивна культурно-туристична мапа Хмельниччини”.
  • Презентація готового продукту проекту  в  засобах  ЗМІ,  групах «Вайбер», соціальних мережах та в інформаційному просторі.
  • Підготовка  екскурсоводів по розроблених маршрутах.
  • Перевірка валідності роботи сайту.

НАШІ ПАРТНЕРИ ТА КОНСУЛЬТАНТИ:

Шевченко Світлана Іванівна - заступник начальника упавління культури та туризму Хмельницької міської ради.

Соболєва Олена Броніславівна - головний спеціаліст Управляння молоді і спорту Хмельницької міської ради.

Мельничук Оксана Анатоліївна – завідувач науково-масового відділу Хмельницького обласного краєзнавчого музею.

Борейко Валентина Миколаївна – завідувач відділу краєзнавства Хмельницької обласної наукової універсальної бібліотеки.

Ярмолюк Анжела Григорівна – старший бібліограф Хмельницької обласної наукової універсальної бібліотеки.

Романюк Леся Василівна – провідний фахівець Хмельницької обласної  юнацької бібліотеки.

Консультанти проекту - Вчителі  - предметними  гімназії №2 м. Хмельницького: 

 Байдич Віктор Григорович – директор гімназії №2 , вчитель історії, відмінник освіти України, Заслужений працівник освіти;  Деменко Надія Олександрівна – вчитель німецької мови, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист; Антонова Лілія Анатоліївна - вчитель німецької мови, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист; Савіцький Олег Миколайович – вчитель інформатики, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист; Томчишина Тетяна Петрівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури, спеціаліст  вищої категорії; Бесага Ірина Євгеніївна – вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії; Мельницька Ірина Євгеніївна – вчитель географії, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист; Авсієвич Руслан Леонідович – вчитель інформатики, інженер гімназії №2 , батько учасника проекту Авсієвича Володимира.

 

ЖИТТЄВІ КОМПЕТЕНЦІЇ, ЯКІ МИ ОТРИМАЛИ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ ЦЬОГО ПРОЕКТУ:

  • Вміння працювати у команді;
  • Планувати свою роботу;
  • Аналізувати ти співвставляти різні джерела інформації;
  • Навики соціальної взаємодії;
  • Критичного аналізу результатів своєї роботи;
  • Навики генерації  та реалізації нових ідей;
  • Прагнення отримати якісний кінцевий продукт.

 

НАШІ КОНТАКТИ: turmapa@ukr.net